Äntligen hemma

Kom precis hem från doktorn.
Fick komma in tidigare än vad jag hade tiden..då kollade en sköterska på mina utslag men hon hade aldrig sett något som detta. Så då fick doktorn komma och avgöra, han sa direkt vad jag hade.
Jag har fått bältros!
Blev självklart jätteledsen för jag trodde inte att de var sant att jag har fått de :(
Men så är livet..nu har jag fått svar varför jag har varit trött och haft feber som jag fortfarande har.
Nu är de bara att vänta..doktorn trodde att jag skulle bli bättre om ungefär 2 veckor.


// Michaela

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj, har du fått bältros! Hur får man det som? :/

Men på csn-papperet står det att jag måste ha gått en dag på skolan innan jag kan skicka in studieanmälan, var det den måndagen du menade? :) Jag hoppas att jag inte glömmer något nu då, just det, när vi ska betala in till kåren, visst behöver jag inte betala in engångsavgiften på 100kr denna gång, va väl bara första gången det? Jag hoppas verkligen vi hamnar i samma grupp igen!!!! Kramar!

2009-08-21 @ 12:36:24
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0