Fredag kväll

Yes då är man hemma igen efter ännu en liten resa :)
Har ju varit borta med morbrödrar med familj, mamma och c/o och mormor till Tallin. Vi hade det jättemysigt! Det enda både Lorens och jag tyckte va dåligt var frukosten förutom champanjen och sängarna. De stod ju på en var sida av rummet och det hade bivit trångt att sovit tillsammans..de är ju banne mig inte bredare än 80cm.
Men nu dröjer det länge innan vi åker ut igen, som det ser ut iaf. Mitt nästa mål är antingen Syrien eller Canada. Sen kanske nån liten resa innan, men det tvivlar jag på.

Nu ikväll har jag träffat Hanna. Det var ju över 1år sedan hon ch jag hittade på något senast så vi tyckte det var dax nu. Så vi träffades efter hennes jobb och åkte och käka. Sen drog vi till Sävstaås för att kolla på Bollnäs-Delsbo div 4 herrar. Matchen var bra..men jag tycker att Bollnäs var värt vinsten. De hade spelet nästan hela tiden. Men fick tyvärr inte in bollarna..men det blev oavgjort iaf så de förlorrade inte som tur var. Men jag får önska dom bättre lycka till nästa match :)

Nu ska jag ficka mat till att ta med på jobbet imorgon sen hoppas jag att min älskade snart kommer hem så att jag kan få säga god natt och lägga mig. Klockan ringer ju banne mig kl:5 imorgon..fy fan!

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0