Fredag morgon

Yes då är man vaken..impad av mig själv faktist ;P
Nä men doktorn ringde mig och ville att jag skulle komma tidigare till henne idag så då var de bara att pallra sig upp. Ska till henne för i söndags fick jag konstiga utslag på rumpan som nu även har kommit upp på låret och på ett till ställe på rumpan..gör skita ont att ha trosor och byxor..men vad gör man inte. Måste ju ha de..kan ju inte gå runt och se ut som kejsaren utan kläder ;P hehe
Sen är jag lite orolig vad de kan vara..jag bygger ju upp en bild att jag har fått något JÄTTE farligt.
Men säkert är de nå löjligt bara. Skulle va så typiskt..hehe!

Senare idag så ska jag iväg coh träffa Sandra och Johanna. Var ett tag sen nu vi sågs så de ska bli skoj att käka lite och surra om allt på denna jord :) Har verkligensaknat dom!

Igår var jag till Ilsbo och gick på linjen i div 5 herrar. Jag drog flaggan för något jag aldrig har gjort förr och var skit rädd för att behöva göra någon gång...målchansutvisning!!!
Målvakten var utanför sitt område och boxa bort bollen när de var en duell mellan han och en motspelare.
Egentligen så var det onödigt eftersom han lika gärna kunna ha nickat bort bollen..men så långt tänkte tydligen inte han så han gjorde detta dumma ist. Det var inte roligt vill jag påstå när spelare började komma fram och klaga. Men endå var och är jag fortfarand ejävligt stolt att jag vågade :)
Ännu en sak man växer på som person!

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0