Fredag

Imorse tvingade jag migsängen upp ur 7.10 satte på mig kläder och cyklade till gymmet.
På vägen dit funderade jag om jag verkligen palla detta..men jag vände inte om utan cyklade till gymmet och sprang på löpbandet i ungefär 30min. Sen de sista 15min blev de cross trainen.
Ju mer jag anstängde mig desto mer kände jag att jag gjorde rätt som åkte dit :)
Sen när jag kom hem åt jag en god frukost och packade ihop mina saker och sedan begav mig av på stan med mormor. Sprang i några affärer och sedan åkte vi hem hit till mormor. Ska sova här i natt eftersom jag ska jobba imorgon bitti 7.30-14 för sen ska jag till Hudik och döma och sen fort hem på kräfftskiva i Nyhem :)

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0