Fy fan

Nu ikväll har jag varit med och dömt div 4 herrar här i Hälsingland.
Fy fan hur publik kan bete sig!!!
Ja mena, visst kan man vara inne i matchen, men att sitta och tracka på andra..va har de för rätt att göra de?
Gå ut själv och döm eller spela!!!
Just nu känner jag främst för de mot domarna eftersom jag själv var de idag.
Ja mena, vi kanske inte är och har den bästa kroppen men vi springer fan och gör vårat bästa.
Hade vi som dömer inte varit kapabla till denna divition vi har blivit placerad i så hade vi inte blivit dit placerad heller ska ni som klagar ha jävligt klart för er!
Och om nu ni har en sån perfekt kondition m,m varför inte gå kurs och döm fotboll ist för att sitta och klaga och klaga jämt. Känner mig så gör le på dessa...
Sen en till sak, tänk på att om ni vill ha domare kvar kanske ni ska börja hålla tyst!
För vad jag har hört och vet så är de INTE många som vill fortsätta att doma om publik, spelare och tränare ska bete sig som de gör..de är fan på en låg nivå!
Skillnad om de va elit ettan eller så..men detta är fan div 4 herrar i lilla jävla Hälsingland..suck!
Kan inte göra mer än att skak huvudet och be er som inte läst regelboken läsa den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0