Lördag kväll

Sitter hemma nu och kollar på tv. Har kännt mig jättekonstig idag, trött med en värkande huvudvärk konstant.
Var till Ljusne och dömde dam 3:an..gick bra förutom de sista 15min då jag trodde att jag när som helst skulle svimma. Huvudet bultade och allt snurrade för mig. Måste ta mig en tänkare på om jag ska döma så mycket som jag ska denna vecka som kommer eller om jag ska säga ifrån mig någon.
Vet inte om jag klarar så mycket som jag ahr tagit åt mig nu i veckan :(
Fan vad jag hatar de..vill ju eftersom de är så roligt. Men jag måste väl lyssna på kroppen...

Pratade med mamma idag om att jag nu är sjuk och de skulle aldrig förvåna mig om jag via detta får de här nya farliga viruset som vi någon gång nu snart ska få spruta emot. Jag med min otur hamnar säkert i karantän och blir super dålig. Men sker de mig, då kommer jag verkligen att fråga Gud om de är meningen att jag ska leva..för fy fan och få de :(

Nä nu ska jag inte tänka så. Nu ska jag ta mig en apelsin och kolla på kanal 5..ska tyligen börja någon film där nu. Sen nu snart kommer min älskling hem. Har saknat honom hela dagen..han har haft mycket att göra så vi har knappt pratat något med varandra :(  hatar dom dagarna som är så! Men snart är han här och då är han bara min :)

// Michaela

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag läste lite om bältros, att det är samma virus som vattkoppor och att man smittar dom som inte haft vattkoppor med det. Men att bältros försvinner av sig själv efter tre veckor-några månader. Men om man blir behandlad går det mycket snabbare. Urk för det alltså! Men verkar inte vara så farligt iaf, förutom att det börjar klia som vattkoppor efter ett tag. Aha, jag har skickat in via post jag, så på mina papper stod att jag skulle skicka in efter att jag börjat :) Ska läsa lite på nätet också. Men vilket fall lär vi få stålarna :) Jaa, undrar jag med. Krya på dig!! Kramar!

2009-08-23 @ 01:06:21
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0