Lördag morgon

Yes jag är vaken..gick upp kl:6.00 trodde jag hade glömmt att läst nå igår men nu när jg har läst igenom allt jag har skrivit så inser jag att jag kan fan inge mer. De jag nu kan de kan jag..får inte in nå mer helt enkelt och jag hoppas jag INTE har glömmt nå. Är ju fan skita svårt att veta vad man ska kunna..därför har jag valt ut att kunna de frågorna har handlat om på de senaste tentorna. Visst jag kan kanske något utöver..men de är då inte mycket.

Gruvar mig som fan nu..fjärilarna har flyttat in men de är oroliga. Far fram och tillbaka hela tiden..ingen lugn alls :( Så jag hoppas de här går fort och smärtfritt..

// Michaela

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gick tentan bra? :) Kram

2009-08-30 @ 17:00:22
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0