Lördag

Igår kväll var jag ut och gick i cirka 2 timmar..det var jätteskönt!
Sen på kvällen när min underbaraste kom hem myste vi bara med levande ljus och en film :)

Idag åkte jag till Malin vid lunch och var ut och gick med henne en liten sväng och pratade om livet m,m
Sen åkte vi och kolla på fotboll i Bergvik med Hanna, skoj att träffa henne med :)
Sen fick ajg veta att jag ska få vara med och spela imorgon på dam matchen..super skoj!!!!
jag ser verkligen ifram emot de! Jag ska verkligen göra mitt bästa..men först ska jag iväg och gå på linjen i Bollnäs. Mer nervös för den matchen än den jag ska spela..men jag hinner väl bli nervös för båda innan tiden är inne.

Nu ikväll ska jag nu kolla på film, tvätta lilite kläder och äta lördags mys mat innan Lorens kommer hm från jobbet vid 23.30. Jag ska äta stekt ljust kött och potatisgratäng med sallad och Loka päron...mums!
Sen vore det jättegott med chips..men de får de inte bli, blir nötter ist.
Men de dör jag inta av att äta..de är ju så mycket bättre än chips.

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0