Måndag

Har natten till idag sovit i Bergvik och varit hus vakt och katt vakt åt mamma och Micke. De tog nämligen med sig Hannah och mormor och åkte till Ullared igår på morgonen. Själv fick man stanna hemma och plugga :(
Jag har pluggat idag i 4 timmar om pedagogik som vetenskap, kan spy över de nu.
Men jag måste tyvärr plugga vidare ikväll efter att jag har dömt fotboll och resten av veckans dagar so är kvar tills på lördag. Ser verkligen INTE fram emot de..men jag biter ihop och gör mitt bästa. Kan inget mer göra.

Idag är första dagen på en vecka som jag är feber fri..känns skönt. Men de som jag fortfarande inte är av med är den förbannade huvudvärken. Men jag knaprar alvedon så de går ;P
Men jävlar vad utslagen har kliat i natt..trodde inte de va sant när jag vaknade vid tre tiden av att jag låg och kliade mig.
Så i natt ska jag testa med att sova med finger vantar..de kanske hjälper.
Men känner jag mig rätt så åker de väl av innan jag ens har somnat..suck!!!!

Nä nu ska jag ta och pakca ihop mina saker inför matchen jag ska döma i Edsbyn kl:19.
Sen ska jag nog åka ner till mormor och kolla om hennes stora blomma vill ha lite vatten :)

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0