Måndag

Igår kväll var jag ut och gick med mina stavar och idag varjag ut och gick vanligt med Kristin så nu ikväll när jag duschade så passade jag på att räkna alla mina myggbett. De är inte så många, men de är stora :(
Så nu imorgon på träningen och till på onsdag då jag ska döma så ska jag ha myggmedel på benen och armarna så jag inte får fler. Jag förstår inte att betten blir så stora..de har de aldrig varit förr tidigare år. Men de är väl den där virus sjukan som sprider sig nu inne i mittblod ;P Nä nu ska jag inte tänka så!

Imorgon åker jag till Bergvik när Lorens åker och jobbar. Ska vara barnvakt åt Hannah hela dagen och kvällen för att mamma och Micke ska jobba kväll. Så jag och Hannah ska plocka hallon och kanske (om Hannah har tur) att vi går ner och tar mitt första sommar dopp. Sen som sagt är det fotbollsträning på kvällen, skönt!

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0