Onsdag

Har varit vaken i natt p.g.a att det har kliat så mycket på min kropp :(
Hatar dessa utslag så jäkla mycket!!!

Idag har jag pluggat lite och städat här hemma. Blev fint :)
Efter jag har varit till Edsbyn och dömt fotboll idag igen så ska jag sätta mig ner och kolla på gamla tentor hade jag tänkt mig. Men jag gruvar mig..vet redan en fråga jag forfarande inte kan! Kommer väl aldrig att kunna den heller någon gång...

Igår när jag dömde Bergviks pojkar div3 så gick de jättebra. De va en bra match! Ska troligen döma dom igen den 17/9..då hoppas jag att de går lika bra. Sen på kvällen satt Lorens och jag och bara mysteframför TV:n då vi hörde ett klirr..tv-bordet sprack mer och en bit av glasbordet trillade i golvet. Så nu måste jag ner till ikea imorgon eller på fredag och köpa ett nytt. Och eftersom man då har fått lön så kanske jag passar på att köpa nå mer ;P
Hehe, man vet aldrig vad som sker när man är på ikea...

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0