Onsdag kväll

Det blev att jag städade idag..gjorde allt som jag inte igentligen kanske orkade med bara för att slippa de sen.
Men ibland känns de förgäves..
Just nu hatar jag mitt liv till 100%!!!!!
Fick jag välja så skulle jag bara gå till ett rum och låsa in mig för mig själv och bara grina.
De har inget med mina vänner eller pojkvän att göra, det är p.g.a mig själv :(
Livet känns inte så meningsfullt och värd att kämpa för.
Känns inte som om man har någon som "hejar" på en...
Och tack vara detta så går det inte att plugga för mig som gör att jag hatar livet ännu mera eftersom jag behöver plugga eftersom jag har tenta lördagen den 29/8 kl:9.00
Men,men..jag kan ju hoppas att jag får en bra dag imorgon..jag hoppas!

// Michaela


Kommentarer
Postat av: Lina Andersson

Upp med hakan gumman!

2009-08-13 @ 12:52:30
URL: http://linakandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0