Onsdag

Kom precis hem efter att nu har varit och käkat lunch med Lorens.
Denna gång var de hans idé :)
Jag blir förvånad mer och mer för varje gång han tar och lägger fram ett sådant förslag..men de känns roligt att han vill.
Så nu när han har åkt tillbaka till skolan så sitter jag själv här hemma i soffan och funderar på vart jag ska börja.
Jag har startat en tvättmaskin och är klar om cirka 5min..men orkar jag ta mig i kragen och damma, suga lite med snabeldraken på golvet och sean moppa??? Hm...
Kollar jag mig omkring så måste det göras denna vecka och kollar jag igenom resten av veckan så finns de fan ingen tid.
Imorgon ska jagförst på morgonen försöka sätta mig med lite läxor och sen jobba kl:14-21.
Fredag ska jag gymma, handla, packa väskor till lördag och söndag och sn försöka ta de lugnt.
Lördag ska jag jobba 7-16 (men ska försöka byta så jag får sluta vid 14 så att jag kan åka och döma fotboll), iväg och döma fotboll kl:17 och sedan på kräfftskiva.
Söndag ska jag döma fotboll kl:10 och kl:13 sen ska jag hem och tvätta mina domarkläder och försöka sätta mig med lite läxor.

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0