Plugg en fredag kväll

Detta känns fan inte bra..sitter hemma med ruffsigt hår och myskläder och pluggar på en fredag kväll.
En fredag kväll då man ska va ute och festa eller umgås med vänner...nä då sitter fråkiga fia hemma och pluggar.
Men vad ska man göra om man vill ha betyg??
Har en liten magkänsla att de inte kommer att gå super..men jag lägger ner min själ i de så får jag vara nöjd över de. Har fattat till 80% på B och C delen..men A delen kanske jag typ kan 50% om jag har tur. A delen är om pedagogik som vetenskap :(
Tror jag har ställt in mig från början att de inte komer att gå att de inte är skoj. Fan!!!!

Nä nu ska jag sätta mig skönt i soffan i typ 30min sen ropar nog sängen på mig för att sova nån timme.
Sen imorgon ringer klockan tidigt för då ska jag cykla iväg och skriva denna pirrig tenta som jag har tänkt på nästan hela sommaren :(
Sen efter de så ska jag hem coh plocka ur våran bod och byta till den större + åka och slänga en massa saker. Sedan iväg och döma och efter de ska jag bara ligga död på soffan och tycka synd om mig själv och äta morötter ;)

Tänker föresten fortfarande på bilden jag såg igår :( Fan kan den inte bara försvinna!!!!!!!

// Michaela

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, lycka till till dig med! Hoppas du klarar den! Få se om jag kan lyckas klara denna jag med, specialpedagogiken på sista tentan. Det är bara så krångligt att förstå, när man inte tänkt på det under sommaren! Sen hade Alda min bok också, så jag har inte kunna läst om den heller...aja, det får gå som det går! :) Kramar å ses på måndaaaag!!

2009-08-29 @ 01:10:26
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0