Söndag kväll

Idag har det varit en dag med många bollar i luften. Jag har städat ute i frådet, tvättat, varit och dömt i Hudik, varit och kollat på en halv match i Stugsund och nu sitter jag i soffan helt slut. Men jag har lite tvätt kvar + att jag måste åka med några kartonger till pappers insamlingen.

Var nyss och kollade min mail och belev super glad..jag ska få döma min första dam 2:a :)
Gud vad stolt jag känner mig..trodde inte jag skulle få den chansen..men här är den.
Måste klara den och få beröm av MI. Då kanske jag får en plats so en sådan domare. Det som också känns coolt är att vi är tre tjejer som ska döma :) De blir jag, Lina och Lovisa!

Nu ska jag packa inför imorgon. Åker då till skolan i Härnösand och kommer hem på fredag kväll igen. Gruvar mig lite..kommer att bli press igen och de vet jag inte om jag orkar. Men de är väl bara att stå på sig och kämpa.

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0