Söndag kväll

Igår jobbade jag till kl:14 sedan begav jag mig till Hudik för att gå på en juniorallsvenska match. Fick mycket beröm för den insattsen så jag känner mig nöjd över den matchen. Sedan efter matchen drog jag direkt till min morbror som hade kräfftskiva. När jag kom dit var alla igång..ävn min pojkvän lite. Men vi varade där inte så länge..22.10 begav vi oss hem p.g.a att jag var trött och skulle upp idag. Men väl hemma kunna jag inte sova, typiskt. Men efter ett tag med kollande på film så sov jag :)
Så var det bara att kliva upp imorse 7.30 för att åka till Sävstaås för att döma. En match som HD och två som AD. Kom dit till kl:9.10 och åkte inte därifrån först 15.30 och då var de dömning HELA tiden. Så när jag kom hem var jag död i hela kroppen, är även fortfarande. Men jag har iaf rört på mig idag..får se de som är bra med de ;P
Imorgon ska jag och älsklingen min troigen åka till Valbo efter han gått klart skolan. Ska köpa lite nya saker till lägenheten hade vi tänkt (eller det är väl jag som har tänkt och vill de).
Så de ska bli skoj att han och jag ska göra något själva tillsammans. Sen på kvällen om det är ett skapligt väder så tänkte jag ta min en promenad och kanske kolla på en div 4 match här i Stugsund..fast de beror helt på när vi kommer hem och vädret. Annars ska jag bara vara med min älskade och mysa och ta de lugnt. Kan vara skönt de också ibland. Att ta en paus från pluggandet (som jag hatar just nu), jobb och fotbollen och bara va.
Jaja, nu ska jag inte tänka på de..ska nog gå och lägga mig i sängen och kika film nu. Har några nya jag inte hunnit sätt på än så jag får väl ta och pysa till sängs :)
God natt!!!!

//Michaela

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tjenare Michaela! :)Är allt bra med dig? Hur går allt med träningen? Snart börjar skolan igen, å jag känner mig inte det minsta peppad, men men...ska försöka bita ihop! Kramar

2009-08-17 @ 15:54:11
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0