Tisdag

Jo då har man äntligen vaknar och packat inför lilla resan till Bergvik ;P
Känner mig inte så peppad till det idag. Vet inte varför men något inom mig säger att idag igentligen skulle vara en dag då jag ligger i sängen och bara deppar och tycker synd om mig själv.
Jag förstår inte varför jag får sådana svackor. Börjar bli less på de nu :(
En av anledningarna kan ju faktist vara p.g.a att jag tänker så mycket på allt som sker och som kan ske i livet.
Tänker och oroar mig för saker jag inte behöver oroa mig för igentligen, men oron finns endå.
Vet inte heller hur jag ska få slut på denna oro. Visst jag har säkert många att prata med men ändå inte.
Jag är ledsen mina vänner. Ni får gärna komma och prata med mig om det är något..så gjorde jag förr också.
Men ju mer tiden går mitt liv desto mer behåller jag inom mig.
Det är fel, jag vet. Men just nu känns det bara inte lämpligt att säga allt och ajg är så rädd för reaktionen jag får tillbaka. Om jag är knäpp eller vad de nu är...
Jaja, mitt liv rullar vidare och dagen då jag pratar mer igen kommer väl kanske snart, kan man hoppas iaf.

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0