Tisdag eftermiddag

Sitter här hemma nu och har det tråkigt!!!!! Hade tänkt åka på fotbollsträningen men de regnade + att jag har ett par jättestora blommiga värme utslag på rumpan som gör skit ont!!! Fick de efter söndagens insatts.
Men jag får inte deppa..jag hoppas de snart fösvinner.

Igår efter att Lorens slutat i skolan så åkte vi till Gävle på IKEA och handlade lite små saker till lägenheten. Men en av de viktigaste sakerna var slut :(  Så jag måste åka dit en till dag..hehe..om nu de var otur eller tur ;P
Efter Gävle resa med Lorens så åkte jag till Elin och umgicks lite med henne..vi pratade och bara va :)
Senare på kvällen byggde jag och Lorens ihop de va hade köpt..fast de gick inte så bra eftersom vi båda har starka viljor och vill vara ledare..hehe, men de ordnade sig till sist iaf.

Idag har jag inte gjort så mycket som sagt. Jag har städat och plockat ihop i hela lägenheten så nu känns det fint här igen. Sen har jag tvättat. Så nu sitter jag bara här och funderar vad jag ska hitta på.Hade velat åkt och kolla på en fotbolls match men de går tyvärr igen bra ikväll. Så jag funderar på att rensa bland alla mina skivor..lyssna på de alla och dansa ;P
Jaja, vi får se vad de blir..vill först iaf kolla klart på "2 och 1/2 män" :)

// Michaela

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jo, det är bra här med! Haft en skön sommar med lite jobb, men desto mer pengar ;P Vet du hur det blir med CSN-pengarna nu i Augusti/September förresten? Härligt att träningen går bra å! Jag har lite paus just nu, men har ändå gått ner lite i vikt, det känns bra! Jo, jag såg schemat...tänkte inte på sista fredagen, va den hemsk? Ses snaaart! Kramar!

2009-08-18 @ 20:19:34
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0