Tisdag kväll

Ja då har man varit i Bergvik hela dagen, är där fortfarande. Tränade i cirka 1,5 timme med laget och sen gick jag och Hannah hem. Har ätit sallad och nu sitter vi och kollar på "Bratz" inte den roligaste filmen men vad gör man inte för lillasyster ;P
Regnet faller u ner över Bergvik och solen skiner ändå för fullt, konstigt! Men jag hoppas bara inte att de blir regn imorgon då jag ska iväg till Arbrå och döma med Stefan och Jens. Sen nu när jag kollade på fogis så har jag fått en match på lördag som jag INTE vill tacka nej till, så jag hoppas jag kan fixa till de imorgon med jobbet. De brukar inte vara omöjligt ;)

Vill inte sova här i natt :(
Jag vill hem till min egen säng. För här är de kallt och så ensamt i den stora stora sängen.
Men jag har inget val så de blir bara att stå ut...

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0