Tisdag

Vet inte vad jag ska säga om denna dag mer än att jag är trött, trött, trött och ytterligare JÄTTE trött  :(
Har sovit hemma hos mamma i natt det är därför jag inte har fått någon sömn nästan, sov ju ensam!
Men ikväll efter att jag har dömt fotboll så ska jag hem till min underbaraste..jag hoppas han har hittat på något till mig ;P
Vi firar ju 20månader tillsammans idag!!!
Sen imorgon åker vi till Tallin på 40timmars kryssning med mamma, Micke, Hannah, mormor, Stefan, Katarina, Emil, Oskar, Fredrik, Sri, Kevin och Damien. Ska bli super skoj!!!

Jag har ju många funderingar och tankar som jag tänker på dagar in och dagar ut (dagdrömmer), och igår kom det upp ett speciellt datum i mitt huvud 2012-05-12.
Just nu säger kanske inte datumet så mycket, men jag hoppas de gör det då. Min tanke bakom datumet är en dröm och önskan, men den är hemlig!!! Sen får vi se om det slår in eller inte..men önska kostar ingenting ;P
Jaja, jag ska inte fundera så mycket kanske..kanske bara ska låta det va..hm?!
Tiden visar nog och avgör vad som sker och hur de blir, så det är väl bara för mig att hänga på.
Men jag tänker faktist önska och hoppas lite endå ;P

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0