Dag 1, lördag

Yes då börjar jag min första dag med de jag måste klara. Har inte sagt de till någon men jag kan säga de nu här för då måste jag ju fixa de de blir ju liten press ;P
Jag har beslutat mig att jag verkligen MÅSTE nu ta mig i kragen och gå ner minst 10kg, helst ska det bli 17kg.

Mitt uppläggg nu ibörjan ligger till så här:
Varje dag måste de ätas frukost, lunch och middag + 2 mellanmål.
Dricka minst 3liter vatten per/dag + att innan varje måltid ska jag dricka glas vatten.
Inge godis, dricka, alkohol och sånt som man inte bör stoppa i sig för mycket av om de inte är nå speciellt.
Inget skåpätande!!!!
Varje dag ska det finna minst 1 promenad på ungefär 40min.
Minst 3gånger i veckan ska jag gå på gym i ungefär 1timme 30min.

Jag börjar så och ser hur det funkar. Har om mål inne i mig att allt eftersom jag kommer in i detta så höjer jag kraven mer occh mer. Men för att inte skrämma mig själv u från början så startar jag de så här. Tidigare gånger jag har haft planer så här så har jag dragit ort allt och inte tillåtit mig göra något, och då ger man lätt upp.
Men förhoppningsvis har jag väl lärt mi något av mina misstag ;P

Dagens schema ser ut som följande:

10.00 frukost= fil med sesamfrön och 0,5 päron, 1 smörgås med skinka och 1glas juice.
12.00 mellanmål= 1 riskaka och 0,5 glas juice
14.30 lunch= chili concarne (felstavat)
Promenad på cirka 1-2timmar
18.30 mellanmål= 1 näve nötter
21.00 middag= smoothe

//Michaela

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hohooo! Lycka till, men tänk på att det ska vara roligt att gå på gym och promenera, man ska inte pina sig igenom viktnedgången, för då kommer man tillslut skita i allt. Å ställ inte för höga krav. Man får fuska ibland, så länge man fortsätter efteråt. Kramar! Lycka till igen :D

2009-07-20 @ 02:17:05
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej tjejen! Lycka till med dieten, det är hårdast första veckan, sen går de bättre...Jag måste oxå ta mej i kragen snart, men om du börjar så hänger jag på!! Kramisar, vi ses snart...

2009-07-21 @ 12:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0