Stockholm

Ja då har jag kommit hem från min och Lorens lilla semester till Stockholm.
Vi åkte och kom hem idag vid lunch. Vi har haft det jätteroligt!!

På onsdagen när vi kom till Stockhom så gick vi och kollade stan..handlade en massa och bara myste. Sen gjorde vi oss klara och gick ut med mamma, Micke och Hannah och tog en drink innan vi mötte Mickes bror och gick och käkade på ett ställe Micke hade beställt bord på.
På torsdagen var vi uppe tidigt och mötte upp mamma, Micke och Hannah och åkte ut på junibacken, akvaria, skansen och grönan. Hade det mysigt men på skansen trodde jag att mitt hjärta skulle stanna..hahaha!!! Vi alla gick nämligen in till lemurerna för att kolla lite på dom och när jag minst anar det så kommer det fram en lemur utan att jag ser det och börjar ta mig på armen. Jag skriker till oc skrämmer alla i min omgivning. Han gjorde inte illa mig..blev bara så jävla rädd. Men nu efteråt då vi pratar om det så skrattar jag åt de..men då va de inte roligt ;)
Sen idag hann vi inte göra så mycket för vårat tåg gick 8.30 men jag är väldigt nöjd över semestern iaf, för vi fick umgås och göra nåot annat för en gångs skull..men nu längtar vi till onsdag, för då ska vi åka på kryssning :)

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0