Tisdag

Fy fan, då har jag äntligen kommit hem från några dagar hemma hos mamma. Va inte de roligaste dagarna men de får gå..måste ju sova där när jag jobbar som jag gör och har inte tillgång till bil. Men jag hoppas de inte blir fler gånger..men man ska aldrig säga aldrig. När jag minst anar de måste jag dit igen.
Angående mat och motion så har de gått ganska bra. Har inte skåpätit eller tagit godis och dricka nu på 4dagar..nu är de ist körsbärs tomater och riskakor. Vet att de kanske inte är så bra..men vad ska jag göra när såget kommer.
Träningen däremot har varit sämre..stod på cross traien i typ 20min på söndagen och en liten promenad i dag på typ 30min..men imorgon ska jag försöka ta ett gym pass eller annars en lång promenad innan jag ska iväg och jobba kl:14-22.
Gruvar mig för det arbets passet..men jag ska ta mig i kragen och utföra det :)

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0