Torsdag kväll

Klockan är 21.00 om typ 15min och jag sitter i soffan hemma hos mormor.
Har skit ont i ögonen :(
Blir säkert läggdax snart eftersom jag ska iväg och jobba imoron bitti 7.00-15.00
Längtar efter min älskade jättemycket!!!
Men imorogn efter att jag varit hos Jenny ska jag åka hem till honom :)
Men sen ska jag iväg på lördag morgon igen och jobba 7.00-15.00 efter jobbet sen ska jag hämta upp Säll och vi åker hem till mig för att fixa oss lite innan vi drar till Håkan och Linda.
Sedan blir det Bergviksmarknaden 1t imme eller så innan min älskade kommer och hämtar mig.
Får inte bli för länge där eftersom jag ska vara pigg och försöka jobba kväll på söndag..suck, känns som om jag bara jobbar, jobbar och jobbar. Men så är faktist livet, jobbar jag inte får jag inge pengar..så jobba MÅSTE jag göra!

Idag föresten gick jag från Stugsund till stan och hem igen..sen tog jag bussen ut till mormor.
Bytte om där och gick på fotbollsträning som jag typ inte har gjort på hundra år. Men de va skönt och roligt :)
Så dit ska jag dra mig fler gånger ;P

//Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0