Torsdag, ledig dag!

Kändes så skönt att vakna upp imorse när jag visste att jag har en ledig dag idag :)
Ska strax ta mig lite frukost sen ska jag ta en promenad på typ 1,5-2timmar.
Sen blir det nog att föröska plocka ihop lite här hemma för resten av dagarna innan vi ska på semester ska både jag och Lorens jobba varje dag. Plus att det är bergviksmarknaden, hur jag nu ska få in den i mitt schema..suck!
Jag hatar när det blir så mycket och jag inte vet hur jag ska göra med bil och sova över i bergvik kanske eller hur de blir.
Men jag måste ta och försöka bestämma mig idag så jag vet hur jag ska planera allt.
Gör jag inte det får jag väl ett sammanbrott innan det är klart ;P

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0