Fredag kväll

Idag fyller min syster Hannah 7år så då har jag avrit hos henne och gratta henne.
Imorgon blir det att plugga lite på dagen och sen på kvällen om jag har tur kommer Elin hit så jag har någonn att kolla på film och äta med. Sen söndag ska jag ut till Bergvik igen för då ska Hannah ha barn kalas så då ska jag dit och vara lektant..haha!!!
Så då blir det jag och 14 ungar..inget jag längtar efter men jag har ju lovat så då är de väl bara att ställa upp.

Vet inte riktigt nu vad jag ska hitta på om jag ska lägga mig och kolla på film och försöka sova eller
om jag ska sappa tv, äta glass och tjocka mig..hm?? Tror de blir de första...
God natt! <3

//Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0