Halloween 2009

Lördag och idag ska man tydligen fira halloween. Själv ligger jag i soffan just nu och har de super tråkigt..jag vill ut och gå, de behöver inte vara långt. Men jag har tyvärr ingen som kan och vill följa :(
Sen är inte Lorens hemma först efter kl:23 så jag känner mig lite ensam.
Han fyller föresten år idag, 22år. Så de känns också tråkit att han fyller år och inte har tid att va hemma då.
Men han väljer ju själv..men de känns tråkigt.
Men jag ska göra tårta lite senare så imorgon ska vi till mamma och äta den och fira honom lite :)

Jag behöver veta sanningen så jag väljer rätt..men vem vet sanningen??

// Michaela

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hurru, va inte ledsen..Halloween är inte förrns nästa helg egentligen...denna helg var det Alla Helgona och då ska man ju egentligen hedra de döda. :) Du får fira nästa helg istället ;P Puss

2009-11-01 @ 22:38:44
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej bejban!

Jag kommer inte upp denna vecka. Ska ringa till skolan på måndag och greja med det. Men om ni orkar och har tid kan jag ju möta upp er på Birsta när ni ska hem, kan vi ta en fika å surra?

Saknar dig och Pernilla också! Detta är det tråkigaste av allt att förlora när jag inte ska plugga mera!!! :( Pussa

2009-11-17 @ 17:36:54
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0