Måndag

Är helt slut nu redan efter första dagen på denna veckan vfu..hur ska jag då va på torsdag??!!
Tur jag ska va ledig på fredag, fast då får jag inte heller sova.
Ska iväg till Sundsvall på ett litet möte som jag tror på kommer att funka.
När allt är klart med planering m,m kommer jag att berätta de men just nu håller jag de för mig själv och de närmsta i familjen..de är bäst så.

Ikväll ska jag sova i Bergvik för att jag måste skjutsa syster till skolan imorgon för mamma är inte hemma.
Så jag funderar hur de ska gå..gick inte så bra sist att sova själv.
Men jag hoppas jag är så trött så jag inte saknar så mycket.
Jag är hemsk om jag ska sova själv..saknar Lorens då för mycket!!!
Men nu efter mat så ska jag ta en promenad med Malin så de kanske gör mig trött..hoppas på de iaf ;P

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0