Torsdag

Fast än Lorens va hemma i natt så har jag haft de svårt att sova även denna natt :(
Har vaknat till och från hela natten..så kl:7.30 orkade jag inte ligga kvar och vända mig mer,
då klev jag upp och tog mig en kopp varm te och satte mig och på tv.
Å då kollade jag på Sune..haha, tänkte på Sofie då..haha!!!
Tanken på henne kom bara för att Sune och hans kompisar Herman och Sofie var borta.
Då fick deras föräldrar prata i tv,
då pratade Sunes vän Sofies pappa lika som min Sofie sa att hennes mamma sa hennes namn.
De tyckte jag av roligt iaf ;P
Har nu gjort mig iordning för att strax åka ner till stan och umgås lite med Malin.
Sen ska jag hem och göra lite mat innan jag senare ska iväg till Sandra med Johanna.
Plugga orkar och kan tyvärr inte göra idag..mina böcker jag har beställt har inte kommit än + de från biblioteket. Så här sitter man utan litteratur :(
Så de blir väl en hel del att göra nu under vfu:n kan jag tänka mig :(

Imorgon är de äntligen fotbollsavslutning!!!
Har längtat soom tusan till den kvällen..jag hoppas den blir lika bra som alltid tidigare :)
Har idag fixat naglarna och fixat klart kläderna
så ikväll är de bara att pack iordning allt
så jag slipper de imorgon bitti innan jag ska åka ut till Bergvik.

// Michaela


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha, du är gullig som tänker på mig! :D

Tänkte försöka titta i böckerna jag med någon dag här...kanske imorrn. Får se hur jag känner mig, men annars kör jag igång på måndag efter praktiken. Puss

2009-10-01 @ 23:40:51
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0