Fredag

Yes då är man hemma igen efter 5 skoldagar i Härnösand. Känns skönt att komma hem igen..va inte så roligt denna gång i Härnösand för att Becca var typ aldrig hemma..ingen annan heller för den delen i huset.
Men de får man väl räkna med när de är första veckan då de är nollning m,m

Nu sitter jag hemma med en ny bränd skiva med härliga låtar, levande ljus lite överallt och myskläder.
Nu är det bara någon att mysa med som saknas här :(
Får jag de nu bara så är fredag kvällen helt perfekt!

Imorgon kl:10.15 åker jag till Arbrå och går på linjen i div 4 herrar. Ser fram emot matchen faktist!! :)
Och som de känns just nu så är jag INTE lika nervös som sist..så jag hoppas Jens frågar om jag vill ta bänken ;P
(med de menas att gå på bänk sidan..hehe, inget annat)
Sen efter matchen ska jag hem till mormor och äta nå gott med henne.
Var meningen att jag skulle till mamma men hon den rackarn har åkt på nå skit så jag vågar tusan inte visa mig där tror jag. Nu ikväll hade hon bara 38,8 grader i feber. Men det som skrämmer mig mest är att hon har alla symtomer förutom två angående influensan som folk dör i nu lite överallt..tycker inte om när de blir så här.
Men jag hoppas inte mamma har de, hon trodde inte de utan att de bara var en vanlig förkylning.

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0