Härnösand

Är i Härnösand denna vecka, har inne vecka igen :)
Känns lite tjatigt att man har så intensivt som man har..men eftersom jag har två gofisar att umgås med så går det bra endå. Hade inte dom varit här hade jag hoppat av för länge sedan...
Men nu har vi rast och jag längtar faktist lite hem. Vill hem till min underbaraste!!!
Men nu är de bara 3 skoldagar kvar sen åker jag hem. Så de går fort..tänker possitivt :)

Det som är tyngst just nu i mitt liv är att min jävla vfu kronglar.
Skulle ha blivit placerad för länge sedan men nu när jag fick min plats så har de blivit dubbeltbokat..hur nu det kan ha skett. Men,men så har de blivit iaf och nu hoppas jag de löses upp snart..annars skiter jag fan i detta..

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0