Idag och imorgon

Idag har de endå varit en bra dag måste jag säga. Har varit trött idag, de känns tjatigt..men annars super!
Fick en jävla praktikplats idag. Inte så glad över den men den får duga..är på Norrtull igen..suck!
Inget jag hade sett fram emot :(

Nu ikväll har jag och min gofis Pernilla suttit och druckigt lite vin och ätit nötter..mysigt!!!
Kollade först på IDOL sen på kändisdjungeln..å jäklar va vi har skrattat :)
De enda som inte va så roligt va att man inte hade gofisen Sofie med..men hon kanske kan va med en annan kväll nån gång vi är här uppe :)

Imorgon har vi bara redovisning på morgonen sen så åker vi hem!!!
Slutar 9.45 sen måste jag prata lite med en lärare och vi måste käka lunch..sen åker vi till Birsta City och gör de lite osäkert där nån timme innan mitt tåg går vid 14.30..så jag hoppas jag hittar nå fint :) Å sen när jag väl är hemma i Söderhamn så kommer inte min älskling att vara hemma :( Men jag hoppas han INTE jobbar länge imorgon...

God natt!!

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0