Kväll/natt

Sitter nu här hemma i min sköna soffa.
Funderar om jag ska ta och förflytta mig till sängen och försöka sova eller
om jag ska sitta kvar här och kolla på dumburken..hm???

Har varit till Bergvik idag och pluggat lite ute i solen. Senare på eftermiddagen har jag varit och dömt en ungdoma match i Mohed. Var tyvärr inte en sådan match man drömmer om att få varje gång precis.
Hatar hur ledare beter sig!!!!

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN bara vara hemma och plugga för mig själv.
När jag har lessnat på att plugga så ska jag måla våra köksstolar ;)
De ska bli vita så de passar in med mitt nya fina vitrinskåp :)
Så jag ser verkligen fram emot imorgon, och de är fakist första gången på över en vecka som jag inte tycker att de känns jättejobbigt att Lorens åker iväg och jobbar. Har nämligen kommit in i någon jävla bubbla som gör att jag är trött för jämnan och kan gå och sova igen efter en timme då jag har varit vaken efter nattens sömn. Sen blir jag väldigt lätt ledsen och allt känns skit. Plus att jag har jättesvårt att ta kretik eller att få känslan att jag inte fattar, då bryter jag ihop. Vet inte riktigt varför de är så här..men jag hoppas de blir bättre snart. Om inte så kommer jag själv att bryta ihop helt för att jag inte fattar vad som sker :(

Nä nu har jag bestämmt mig, jag tar med datorn till sängen och kollar på en film.
God natt!!!

// Michaela

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gick sagostunden bra? :) Jag ska ha min på fredag, håller på att göra massa grejer till den nu. Tänkte inte hålla på så värst länge heller, max en timme kommer jag vara där. Matten har jag läst nästan allt på nu, jag har bara aretmetikboken kvar att läsa och göra uppgifterna. Sen äre ju dom där andra matteuppgifterna vi ska redovisa kvar...å så technicusskiten! Jag hoppas att jag inte glömt bort något, då dör jag! Kramar!!!!

2009-09-16 @ 14:48:59
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0