Måndag eftermiddag

Har slutat för dagen och sitter nu på Origon (datasal) på biblioteket och fördriver den ensamma tiden :(
Det är nollning denna vecka också då jag är här uppe så Becca har fullt upp med de. Så jag är själv!!!
Igår var jag och handlade lite mat till oss att äta nu under veckan och sen sov jag bort hela kvällen.
Nu idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra..tror de blir att käka lite sen ta på skorna och ut och springa en sväng. Springa så jag blir trött och somnar och vaknar imorgon. Vad annars ska man hitta på??

Skolan annars känns det skönt att komma tillbaka till :)
Jag går ju samma kurs som mina brudar, Sofi och Pernilla :) Kursen utan dom skulle fan inte va skoj.
Tycker mycket om de små jäntorna!!! Sen går Alda och Christina en annan kurs men vi träffar även dom som gör dagarna ljusare här :) Har hit tills bara jobbat och pratat matte..fick t.o.m matte läxa idag ;P
Men imorgon efter lunch ska vi ÄNTLIGEN börja med de jag har längtat efter, läs och skriv delen.
Ser verkligen fram emot de. Men vi får se om de kommer att bli så roliget som jag tror och hoppas på.

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0