Måndag

Idag börjar en ny vecka igen..shit vad tiden går fort när man blir gammal ;P
Imorse började jag kolla in literaturen och inser att de är skita mycket jag MÅSTE hinna läsa :(
Hur fan ska knäppa jag hinna med de??? Så jag har börjat och tagit mig i kragen redan nu. Kan inte vänta till sista minuten. Så jag har börjat ed svenskan eftersom jag har fått flest böcker från de delmomentet. Sen får jag ta matten så fort de böckerna kommer..jaja.

Ikväll ska jag göra saker jag tycker myckt om, ska gå ut och gå och gå och sjunga i kyrkan.
Var jättelänge sedan jag gjorde de sist så jag ser verkligen fram emot de :)

// Michaela

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hur gåre? :) kramar

2009-09-09 @ 22:44:34
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag känner PRECIS lika som dig! Varför sitter jag och läser böcker som vi redan gått igenom liksom?! Jag håller på att försöka tänka ut hur min sagostund ska vara just nu, annars har jag läst ut Längsjö och hälften av Arnqvist, men jag pallar inge mer faktiskt. Så jag ska börja med matten på måndag iaf.

2009-09-12 @ 17:20:38
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0