Ojsan

Idag har jag sett något jag inte sett på länge. De blev som en pinsam känsla inne i mig men endå inte..de va som om något gammalt bara "poff" kom tillbaka til mig igen.
Något jag hade trängt in långt långt långt in i huvudet för av rädsla inte ta fram igen. Men idag kröp tanken och tankarna runt detta tillbaka. De känns som ett beroende..som om att de är något jag vill ha fast jag vet att jag inte bör och får INTE heller. Men endå så hör jag svagt hur de kanske skulle kunna bli mitt..
Nä jag måste ge mig..får inte! Men  åh, vad lockande de är..
Men nä..jag får bara kolla, inge mer på något sätt. Inte luckta eller känna eller smaka..nä, BARA kolla!!!
Svårt men jag måste stå emot..

// Michaela

Kommentarer
Postat av: Sofie

Äre nåt godis du snackar om eller?!?!! :D

2009-09-17 @ 20:16:01
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0