Onsdag kväll

Natten till idag var inge bra..sov typ bara 3timmar :(
Tror de var för att jag sov själv här hemma. Det kändes verkligen svårt...

Idag sen så har jag varit super trött. Klev upp kl:8 och sen har dagen sakta och säkert rullat fram.
Åkte en sväng till min vfu plats som jag börja på nästa vecka men träffade tyvärr inte min handledare.
Så jag hoppas han hör av sig imorgon. Sen var jag på biblioteket, glas banken och hanldade lite till på fredag sen prominerade jag lite och sedan blev jag placerad i soffan resten av dagen/kvällen.
Sitter fast här fortfarande :(
Men nu ska jag kila till sängs tror jag innan jag somnar här..

// Michaela

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hehe, vilken tur jag tänkte på dig då! (läs: vilken tur att jag kollade i min almanacka) ;P

Näe, plugget går inte alls, har inte orkat kolla i böckerna än...ska försöka imorrn! Men jag har behövt vilan kan man lugnt säga...är helt färdig! Hur går det för dig då? Puss!

2009-10-01 @ 00:44:24
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0