onsdag kväll

Sitter nu igen på origon :(
Sen sist jag skrev så har jag varit hemma och käkat och sedan har jag varit ute och gått i 1,5timme.
Sen nu hamnade jag här istället för att gå hem och sätta mig framför TV:n.
Då somnar jag bara och de går inte för sig för då somnar jag inte för natten.

Å Malin ska ut ikväll.. :( Fy på henne!!!!
Jag hade också velat gått ut ikväll..gått ut och dansa och bara koppla av.
Nä själv måste man sova för att man har skola imorgon och för att här har jag ingen att gå ut med..annars hade jag lätt tagit mig ut och tagit en shots eller två och dansat lite. Men de finns väl inget sådant ställe här i Härnösand så jag ska väl bara glömma och drömma med den tanken..får ha kvar den tills nästa vecka, då ska jag banen mig ut!!!!!! Jag ska dansa och dansa och dansa :)

Ska gå hem nu och göra mig klar för sovning för natten...
God natt!!!

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0