Onsdag lunch

Måste börja detta inlägg med att ändra ett fel från gårdagen..de ska inte stå måndag som överskrift, de ska stå tisdag. Har börjat blivit dag blind :(

Sitter nu i skolan i en data sal med Sofi och Pernilla på lunchen. Har precis käkat en kycklingörtgryta..jäkligt gott :) Ska börja och ha svenska nu 13.15..ser verkligen fram emot den kursen, än så länge ;P

Vill hem nu..har det jättetråkigt! Igår var jag ut och gick på kvällen efter att jag ätit middag. Ringde Malin och pratade ett "litet" tag med henne..stackarn :/ Men vad som sker ikväll vet jag inte..de blåste så förjävligt igår så de känns inte så roligt att gå ut idag för de blåser mer idag än igår. Men finns de inte så mycket mer att göra så är de bara att göra de. Eller så kanske jag ska gå ner på biblioteket och se om de har nå roligt att låna och läsa lite i. Har nämligen ingen kurs bok än..så de skulle va skönt att göra nå annat bara nu de två dagarna som är kvar.

Till helgen är de dömning igen :) Längtar som tusan!!!
På lördag förmiddag ska jag till Arbrå och gå på linjen på div 4 herrar och sen på söndag eftermiddag ska jag till Mohed och döma div 3 damer.

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0