Onsdag onsdag onsdag

Idag på förmiddagen har vi haft matteredovisning för barn hur bla, romarna räknade matte förr.
Redovisningen var roligt tycker jag :)
Vi var en härlig grupp som bestod av Perilla, Sofie, jag, Jocke och Hampus.

Sedan på eftermiddagen hade vi redovisning på "Sagan".
Min redovisning gick väl så där..kände mig ganska låg om jag jämför med de som gjorde före mig.
Men jag är endå nöjd med min insatts :)

Nu så här efter skolan har jag och Pernilla varit ner på stan och gjort den lite osäker ungefär en timme.
Sedan nu ligger vi i en varsin säng och ska ta upp boken vi ska ha semenarium om imorgon.
Ser inte så mycket fram emot semenariumet..men,men vad ska man göra..
Sen blir de troligen IDOL kollande och så måste vi äta något.
Tror jag ska slå till med att äta blodpudding ;)  mums!!!!

Jag vill kramas och gosas med dig nu..kom!

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0